tisdag 18 november 2008

Torres Bäst


Liverpools giftiga anfallare Fernando Torres blev idag utsedd till den bästa spelaren bland klubbarna i Manchester och Liverpool.
Det var många bra spelare nominerade och några av dom var Cristiano Ronaldo (Man Utd), Joleon Lescott (Everton) och Richard Dunne (Man City). Torres säger så här efter utmärkelsen:

”Jag vill tacka min manager, mina lagkamrater och fansen som stöttat mig hela tiden sedan jag kom till Liverpool”.
Torres ville tacka fansen också och han sa att han vill vinna något nu som fansen kan glädja sig åt också.

”Förhoppningsvis kan nästa pokal som vi firar vara för hela klubben.

Premier League är titeln alla vill ha, till och med mer än Champions League, särskilt eftersom man vann den för tre år sedan.

Vi har fått en bra start den här säsongen. Om man hänger med fram till december finns det goda chanser att kunna vara med hela vägen in.”

Inga kommentarer: